title-news
title-news
  • عرفان باقری
  • 13:34:20.320324

انعکاس مرحله نهایی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در رسانه ها

برگزاری مرحله نهایی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال، رسانه ها را برآن داشت تا مطالب و تصاویری را در این خصوص در رسانه خود منتشر کنند.

ادامه خبر arrow time 4 دقیقه زمان خواندن

 به گزارش دبیرخانه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج،  مرحله نهایی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برای رقابتی ۷۲ ساعته در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق) در حال برگزاری است.

این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال از روز گذشته سه شنبه 15  اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت و  این رویداد مردمی تا به اکنون بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است.

خبرگزاری فارس در مطلبی با تیتر «برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج با رقابت 500 تیم از سراسر کشور» نوشت: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده حرکت و به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی از جمله اهداف این رویداد عنوان شده است.

خبرگزاری ایسنا علاوه بر اینکه در مطلبی از آغاز به کار این رویداد خبر داده است در سرویس عکس خود گالری از این رویداد را منتشر کرده است و همچنین در راستا مطلبی از سرتیپ پاسدار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج را با تیتر « با تغییر ذائقه مردم دنبال تغییر ساختار در ایران است» و صحبت های وزیر آموزش و پرورش با عنوان‌ «ما زندگی هدفمند هوشمند در فضای مجازی را خواهانیم» به این موضوع پرداخته است.

خبرگزاری مهر هم با پوشش برنامه وزیر آموزش و پرورش با تیتر «هوش مصنوعی در کشور پرچمدار می خواهد» به این موضوع پرداخته است. این خبرگزاری به نقل از وزیر آموزش و پرورش نوشته است: موضوع هوش مصنوعی امروز پرچمدار می‌خواهد و دانش‌آموزان ما این آینده را خواهند ساخت. وی همچنین بر تهیه محتوای مناسب دیجیتال از کتب درسی تاکید کرد و از راه‌اندازی المپیاد هوش مصنوعی در باشگاه دانش‌ پژوهان جوان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری پانا نیز در مطلبی از آغاز به کار این رویداد خبر داده است و در همین راستا در مطلبی دیگر اظهارات سردار معروفی با عنوان‌ شهدای ما شعار «زن، زندگی، آزادی» را معنا کردند را منتشر کرده است.

خبرگزاری دفاع پرس هم در مطلبی اظهارات مسلم معین مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در خصوص آغا به کار این رویداد را پوشش داده است.

در ادامه، قدس آنلاین هم با پوشش برنامه وزیر آموزش و پرورش با تیتر «ما زندگی هدفمند هوشمند در فضای مجای را خواهانیم» به این موضوع پرداخته است.

خبرگزاری صداو سیما نیز در مطلبی به این موضوع اشاره کرده است. همچنین بسیاری از رسانه های داخلی دیگر و سایت های خبری استان های سراسر کشور نیز این رویداد را که به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال است پوشش داده اند.

گفتنی است؛ در افتتاحیه این مراسم که روز گذشته (سه شنبه 15 اسفند 1402) برگزار شد،  رضا مراد صحرایی وزیر آمورش و پرورش، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور حضور داشتند.