title-news
title-news
  • ارش میرزایی
  • 10:21:05.117344

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آغاز به کار کرد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان شمالی گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان شمالی صبح امروز با رقابت ۳۵۰ نفر در مرکز استان آغاز به کارکرد.

ادامه خبر arrow time 4 دقیقه زمان خواندن

مهدی اکرامی، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

وی ادامه داد: این رویداد در دو بخش حرفه‌ای شامل انیمیشن و پویانمایی، تولید بازی‌های تلفن همراه و تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و بخش مردمی شامل موشن (گرافیک/کمیک/استاپ) و تولید محتوای موبایلی (پادکست/کلیپ) در حال برگزاری است.

اکرامی اضافه کرد: پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان از صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در محل سالن ۹ دی دهکده مقاومت بسیج آغاز به کارکرد و تا صبح روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه رقابت بین شرکت‌کنندگان ادامه دارد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۳۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۴۵ تیم در این رویداد با هم به رقابت می‌پردازند، گفت: از این تعداد ۲۳۴ خانم و ۱۱۶ نفر آقا هستند.

وی با تأکید بر این موضوع که اغلب جمعیت شرکت‌کننده طی رویداد سال جاری دانش‌آموز هستند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته طی رویداد در کنار کار رقابتی که انجام می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند از حضور مشاوران متخصص در این حوزه بهره‌مند شوند.

اکرامی بیان داشت: همچنین در این مدت بازار کار آینده برای شرکت‌کنندگان مطرح و مشروح خواهد شد و افراد شرکت‌کننده می‌توانند از این فرصت استفاده بهینه را داشته باشند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان شمالی یادآور شد: تیم‌های شرکت‌کننده به مدت سه روز به‌صورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت برگزیدگان این رویداد، جهت شرکت در رویداد کشوری معرفی شده و جوایز ارزنده‌ای نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

 

انتهای خبر/ ر